off to Hong Kong! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Suus & Roy - WaarBenJij.nu off to Hong Kong! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Suus & Roy - WaarBenJij.nu

off to Hong Kong!

Blijf op de hoogte en volg Suus & Roy

22 Oktober 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Na maanden wachten, voorbereiden en natuurlijk ons top afscheidsfeestje van afgelopen zaterdag is het dan eeeindelijk zover. Morgen begint ons grote avontuur!

Hong Kong <3
Donderdag 24 oktober om 6.30am komen we aan in Hong Kong en hopen we dat we wat hebben kunnen slapen aangezien ik (Suus) de komende 5 dagen een heel sightsee schema heb gemaakt haha!

We willen graag naar; Victoria Peak, Big Buddha, Soho, Bird garden, flower market ed, ten thousand buddhas, Lantau Island, Victoria Harbour en natuurlijk de Halloween feesten!
Genoeg te doen dus :)

We gaan iedereen natuurlijk missen maar hebben er super veel zin in.
Via deze weg kunnen jullie ons nog een beetje volgen.

Dikke kus,
Suus en Roy

• 22 Oktober 2013 - 18:58

Sabine De Bie:

Lieverds heeeeeeeeeeellll veel plezier! Ga jullie missen, maar ga jullie volgen!

• 22 Oktober 2013 - 22:03

Annette:

Hallo Roy & Suus

Heel veel plezier daar!! Kijk al uit naar jullie belevingen!!! Zoals ik lees gaan jullie in Hong Kong een hoop bekijken dus erg leuk om jullie te volgen, geniet ervan!! Tot horens xx

• 23 Oktober 2013 - 07:22

Jolanda Sjollema:

Heel veel plezier , op jullie grote avontuur ...x

• 23 Oktober 2013 - 09:26

Ali De Wit:

Heel veel reisplezier.
    Vergeet de grote lokale markt, in Hong-Kong niet, je kan daar lekker eten,
    voor weinig......Je moet je laten verrassen je weet toch niet wat je besteld, hahahahah
    Heel veel geluk samen, en vooral genieten!!!
    groetjes Helma en Ali

• 23 Oktober 2013 - 11:55

Sabine:

Heel veel plezier en een hele goede vlucht, ga er lekker van genieten en we kijken uit naar jullie verhalen.
    Liefs. Ronald, Sabine, Lisanne en Mariska

• 23 Oktober 2013 - 18:03

Helma:

Genieten is het grote woord het komende jaar.....doen hoor.
    Bird garden en de flower market liggen naast elkaar, de vogelmarkt is echt heel erg leuk de bloemenmarkt is niet echt spectaculair maar wel leuk om ff over te lopen.
    Heel veel plezier
    Groeten Ali en Helma